خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان آبیک؛

 ۳۰۰ نفر از زائران مشتاق به راهیان نور غرب اعزام شدند

 ۳۰۰ نفر از زائران مشتاق به راهیان نور غرب اعزام شدند
سرهنگ زمانی گفت: زائران به مدت ۳ روز در استان کرمانشاه از یادمان های عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۹۶۲۶۴۹۴
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین ۳۰۰ نفر از قشر بسیج مساجد و محلات در قالب اردوی راهیان نور غرب به استان کرمانشاه جهت بازدید ازمناطق عملیاتی دفاع مقدس از حوزه های مقاومت بسیج محلات شهرستان آبیک اعزام شدند.

 

سرهنگ مهدی علی زمانی فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) اظهار کرد: دفاع مقدس یک گنجینه عظیم و زرین تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی است و همواره در میدان های بزرگ با درس گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس توانسته ایم تاریخ ساز شویم و همواره مردم با الگو گرفتن از دفاع مقدس در مقابل بیگانگان و زورگویان عالم ایستادگی و مقاومت داشته اند.

 

وی افزود: راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی است برای زنده نگه داشتن یاد و نام و راه شهیدان ، و امروزه بر خود وظیفه می دانیم نسل جوان امروز را با دفاع مقدس آشنا نماییم.

 

فرمانده سپاه شهرستان آبیک عنوان کرد: زائران راهیان نور غرب در مدت ۳ روز از باغ موزه دفاع مقدس همدان ، طاق بستان کرمانشاه ، یادمان شهدای گیلانغرب ، ارتفاعات بازی دراز ، یادمان شهدای عملیات تنگه مرصاد ، یادمان شهدای گمنام کرمانشاه بازدید خواهند کرد و درمسیر برگشت از شرکت های دانش بنیان در قالب روهیان پیشرفت دیدن خواهند داشت.

 

سرهنگ علی زمانی در پایان خاطر نشان کرد: برای زائران راهیان نور غرب تدارکات لازم انجام شده و برنامه های متنوع رزمی فرهنگی در یادمان ها و اردوگاه محل استقرار با حضور راویان ، روحانیون و خادمین شهداء برنامه ریزی گردیده است تا بتوان یک سفر معنوی با رنگ و بوی شهدا برای مردم عزیز شهرستان آبیک برگزار کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار